Söll am Wilden Kaiser

Lyžařské středisko Söll

Sluncem zalitá alpská vesnička s celým názvem Söll am Wilden Kaiser se rozkládá v nadmořské výšce 700 metrů. Obec s malebným jádrem je mezi turisty populární zejména pro klidnou a pohodovou atmosféru a příjemné ubytování za rozumné peníze. Návštěvníkům Söllu, kteří sem přicestují během zimních měsíců, se nabízejí bohaté možnosti sjezdového i běžeckého lyžování a spoustu další zábavy. Podmínky pro lyžování jsou tu na vysoké úrovni. Největší zásluhu na tom má kabinková lanovka, která vyveze lyžaře prakticky z centra obce na svahy, odkud se pak mohou pohodlně vydat na lyžování do dalších středisek oblasti SkiWelt. Nejblíže k Söllu leží Itter, který je možné nalézt na západě, a východním směrem pak sjezdaři dorazí do Scheffau.

Lyžařské středisko Söll am Wilden Kaiser

Skvělá destinace pro pohodovou dovolenou

Vesnička Söll patří do lyžařského regionu s názvem SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental. Co do rozlohy jde o jednu z největších lyžařských oblastí v celém Rakousku. Vyznavači sjezdového lyžování se tu mohou těšit na dechberoucích bezmála tři stovky kilometrů lyžařských terénů, zahrnující všechny stupně technické obtížnosti. S přicházejícím večerem, když utichne ruch na sjezdovkách a lanovky zastaví provoz, se malebná vesnička změní v příjemné centrum zábavy s nenucenou atmosférou. Sjezdaři, toužící po náročném dni, stráveném na zdejších svazích, po další zábavě, se mohou vydat posedět do několika podniků, kde se budou moci vrhnout do živé zábavy po lyžování aprés - ski.

Pod vrcholem Hohe Salve

Söll am Wilden Kaiser působí na své návštěvníky autentickou atmosférou a přátelským duchem. Jen několik stovek metrů od hranice obce se k nebi zvedá lyžařsky oblíbená hora Hohe Salve. Její vrchol leží ve výšce 1.829 metrů nad moře a řadí se k elitní skupině nejlépe oceňovaných lyžařských areálů v celém Rakousku. Vesnička Söll je pak ideálním místem pro prožití poklidné dovolené v Alpách během zimního období. K příjemné a pohodové atmosféře určitě přispívá i fakt, že do ní mají automobily vjezd.

Každý si tady najde to své

Obec je z pohledu cestování dobře vybavená a k dispozici tu je řada zařízení, spojených s turistikou. Zdejší ulice jsou lemovány tradičními alpskými hotely a penziony. V nich se mohou hosté ubytovat za rozumné ceny. Tradiční dřevěné domy místních, často ještě s původními nástěnnými malbami, dodávají vesničce autentický a jedinečný charakter. Skiareál nad obcí Söll je pak skvělým místem pro všechny aktivní jedince, co přijeli do regionu Wilder Kaiser / Brixental strávit svou zimní dovolenou. Nejen vyznavačům sjezdového lyžování, ale také běžcům na lyžích a pěším turistům nabízí Söll a jeho okolí pestrou škálu volnočasových aktivit.

Sjezdovky u Söll am Wilden Kaiser

Celá oblast SkiWelt je na dosah

Protože je Söll součástí jednoho z největších rakouských lyžařských areálů Wilder Kaiser - Brixental, nabídka sjezdových tratí je tu pro milovníky alpského lyžování takřka nepřeberná. SkiWelt se táhne od vrcholu Hohe Salve, jež se tyčí jen několik stovek metrů nad obcí Söll, směrem na východ až ke světoznámému lyžařskému středisku Kitzbühel. A protože Hohe Salve je nejvyšším vrcholem v celém regionu, z jejího vrcholu si mohou turisté vychutnávat nádherná panoramata okolních Alp.

Sjezdové lyžování

Moderní vysokokapacitní kabinková lanovka vyveze sjezdaře ze Söllu až na vrchol hory Hohe Salve. Tady pak mají vyznavači sjezdového lyžování hned několik možností, kudy a po jak náročné sjezdovce se spustí zpátky do údolí. Lyžaři i jezdci na snowboardu, a vůbec nezáleží na tom, zda jsou již protřelí jezdci či úplní začátečníci, se tu určitě mají na co těšit. Dlouhé a dostatečně prostorné tratě pro zkušené jezdce, cvičné loučky pro teprve začínající lyžaře, zábavní park s atrakcemi pro snowboardisty a freestyle lyžaře, prudké a technicky náročné sjezdovky pro ty nejzkušenější jezdce. To vše nabízí lyžařský areál nad obcí Söll a vlastně celý region SkiWelt.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License